Viral! Mempunyai Anda Mummy Happy? Jadi Punchline Netizen

Diposting pada

 Viral! & # 39; Adakah Anda Mummy Selamat? & # 39; Jadi Punchline Netizen

“Sepertimana ibu yang bahagia? Mummy tidak mahu Shima tersenyum!”Bagi peminat dan penghibur dunia hiburan, tentu saja, telah mendengar frasa, yang diucapkan oleh salah seorang juri D Akademi Asia 3, Mas Idayu,
Ia tidak biasa kerana gugup Komen bukan sahaja menjejaskan hati para peserta, Baby Shima, tetapi juga penonton.

Tetapi apa yang lucu adalah tindak balas netizen selepas video itu tular.

Jika pada mulanya banyak mengkritik komentar Mas Idayu pedas, tapi sekarang tindak lanjut dan punchline lucu oleh netizen, terutama di laman sosial.

Sesetengah termasuk sebut harga sebagai kapsyen pada gambar, ada yang memasukkannya dalam bercerita dan lebih menggelikan, beberapa memuat naik sebut harga sebagai status tanpa sebarang gambar atau kapsyen lain.

Komen itu diberikan Mas Idayu kepada Baby Shima selepas wakil Malaysia menyampaikan lagu Wulan Merin du dalam konsert mingguan pada 12 November lalu.

apakah makna malam ini? adakah anda melihat mumi gembira?

– ally (@ally_allysha) 21 November 2017

Merasa marah dengan bunyi kata ni tidak sesuai langsung dengan misha. adakah anda melihat mumi gembira?

– 니니 (@AiniJelani) 19 November 2017

Baru je siap mandi lepas tu boleh kelas mesej dibatalkan. Pernahkah anda melihat mumi gembira? Mummy tidak mahu tersenyum.

– Loôkie (@ luqm4nnul) 20 November 2017

mcmni sejuk sejuk dengan kenyang untuk tidur banyak kerja. ada & # 39; s mumia gembira?!?!?

– adakah anda melihat mami gembira? (@syazweeen) 20 November 2017

Hujan hujan. Iklan melihat mumi gembira?

– Nabila (@Nabieyla_Rash) 21 November 2017

D & # 39; Academy Asia adalah program realiti berasaskan muzik di Indonesia, yang mengumpulkan para peserta dari Malaysia, Singapura, Brunei, Thailand dan Timor Leste, 19659003] siaran di saluran Indosiar selama lima jam dan mendapat penarafan yang tinggi di negara itu.

Apa yang telah berlaku telah berlalu .. kita bergerak .. walaupun semua kritikan dan nasihat akan digunakan untuk membaiki shima di masa depan. . . 2.Alhamdulilah..shima gembira dan sombong untuk mewakili Malaysia dan menjadi antara 36 peserta dari 6 negara dan menjadi sebahagian dari keluarga Dangduat Academia Asia 3 (DAA3) Tahu memenangi tradisi pertandingan, yang merupakan ilmu pengetahuan dan pengalaman yang penting. Tiada apa-apa perkara yang ingin ditembusi oleh Shima. Hanya orang biasa yang mempunyai banyak kekurangan, tidak ada yang sempurna dalam menyanyi …. 3. Semua orang suka bercakap jika mereka tidak bersendirian. Persaingan tidak sama dengan persembahan, jadi berdiri di pentas Asia yang diawasi oleh berjuta-juta orang di 6 negara secara langsung. Cuba untuk mendapatkan yang terbaik dari semua pelbagai latihan yang dilakukan tetapi apabila kita mempunyai kekayaan kita untuk sampai ke sini apa yang harus dilakukan? . . 4. Ada masa kami menawarkan hari yang baik dan esoknya berkurangan.shima hanya cuba yang terbaik, apa jua hakim hakim masih hakim .. ada di Top 22 sudah yang terbaik. . 5.Apa lagi shima fikir ini pertandingan shima boleh menyanyi lagu dangdut dangdut modern tetapi kontestan ini mesti menyanyikan lagu klasik dangdut yang tidak pernah kita dengar secara langsung, dari segi crook lebih sulit daripada dangu modern .. sedikit tekanan ketika shima harus belajar dangdut asli bengkok, dengan ekspresi ekstra, dinamik tambahan dengan jadual harian dan ini adalah persaingan tv pertama yang pertama shima ikuti .. semua pertandingan baru versus malaysia untuk lagu POP. . . 6.Smule dapat meningkatkan nyanyian Smule berbanding dengan persaingan kita yang lebih tenang dan tidak ada seorang hakim dari semua sudut, pembentangan, pitches, vokal atau ekspresi .. tetapi jika sms okay dapat terdengar dan ada & # 39; dengan tetapan bunyi yang boleh baik untuk bunyi, tolong bantu shima bagaimana bunyi? atau hanya bercakap pun tidak .. . diteruskan pada pos kemudian …

Satu pos yang dikongsi oleh Baby Shima DAA3 (@babyshimaofficial) pada

Sumber: Astro Awani

Tinggalkan Balasan

Alamat email Anda tidak akan dipublikasikan. Ruas yang wajib ditandai *